Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 2 stycznia 2018

Rasy

Demony nazywane potoczenie upadłymi, to anioły, które wybrały zło, zamiast dobra. Charakteryzują się złośliwością, arogancją, pychą i bezinteresownością. Spotkanie demona, który ukazuje, choć odrobinę dobra, jest prawdziwym cudem. Każdy o zdrowych zmysłach wie, że lepiej nie zaczynać z tą rasą, bezlitosne istoty zabiją Cię z zimną krwią. Martwią się jedynie o siebie, nie odczuwają potrzeby, aby mieć drugą osobę, o której warto pomyśleć, jednak głosi legenda, że jeśli demon prawdziwe się zakocha, nic go nie powstrzyma od uratowania ukochanej osoby. Wszystkie demony cechują się podobnymi mocami.
Moce:
- Opętanie (Nie mogą opętać innego demona)
- Podróżowanie za pomocą cienia
-Żywią się negatywnymi emocjami innych istot.
-Mogą przywoływać dusze zmarłych.
Wady:
- Osłabieni podczas dnia.
- Łatwo manipulować ich emocjami, bywają bardzo wybuchowi.
- Częste opętania, jak i przemiany w demoniczną formę bardzo ich męczą, czasami do tego poziomu, że mdleją i mają problemy ze zdrowiem.




Anioły to istoty, które emanują dobrocią. Żyjące na ziemi, nie mają niestety tak silnych mocy co ich sprzymierzeńcy będący w niebie. W księgach opisane są jako piękne istoty z jasnymi włosami, podobnymi do promieni słońca, oraz delikatną i bladą cerą, jest to jednak opis książkowy, w prawdziwym świecie anioły często diametralnie różnią się od siebie. Po przemianie ich skóra błyszczy, ma się wrażenie, że odbija się od nich niebiański blask. W nocy, gdy nie ma światła słonecznego, ich moc słabnie. Gdy anioł zabiję kogoś bliskiego, staje się upadłym.
Moce:
- W każdej chwili mogą “ukazać” swe skrzydła i latać.
- Uśpienie innych za pomocą swego głosu.
- Uwalnianie innych od opętania.
- Zmienianie niektórych wspomnień innych, tych złych na dobre.
Wady:
- Nie potrafią przejść obojętnie obok innej osoby, gdy potrzebna jest jej pomoc zawsze, muszą takiej osobie pomóc.
- Osłabienie podczas trwania nocy.
- Kiedy nie mają skrzydeł, to na ich plecach pojawia się tatuaż z ich wizerunkiem, którego jak ktoś dotknie, wejdzie do głowy anioła i zobaczy niektóre wspomnienia
-Każdy uraz skrzydeł jest śmiertelnie niebezpieczny.



Wampir to właśnie ich "normalni" ludzi boją się najbardziej, przez krążące o nich legendy i opowieści, które na przestrzeni wieków stały się bardzo popularne. Wampir charakteryzuję się swoją szybkością, siłą oraz inteligencją. Często podoba się płci przeciwnej, gdyż wyglądem zwabia ofiary, aby móc się pożywić krwią nieszczęśnika. Największy wróg wilkołaka, choć i tutaj zdarzały się wyjątki, gdzie wilkołak zakochał się w wampirze. W odległych czasach było to karane śmiercią, teraz zostało zaakceptowane w świecie nadprzyrodzonych. Istoty te są odporne na światło słoneczne, dlatego mogą swobodnie poruszać się w pogodne dnia po otwartych przestrzeniach.
Moce:
- Ogromna szybkość i siła.
- Szybka regeneracja ran.
- Posiadają jad, za pomocą którego mogą zamieniać ludzi w wampiry.
- Wyostrzone zmysły słuchu i wzroku.
Wady:
- Znacznie osłabia ich światło słoneczne.
- Posiadają żądze krwi w momencie, gdy długo nie piły krwi, są w stanie zaatakować każdego, nawet swoich bliskich
-Ugryziony przez wilkołaka może umrzeć.



Wilkołak to człowiek, umiejący zmieniać się w wilka. Różni się od normalnego zwierzęcia tym, że jest większe, osiąga nawet do 1,60 metrów, szybsze oraz silniejsze. Po pierwszej przemianie ciężko im kontrolować swoją wilczą naturę. Dopiero po kilku miesiącach, a niekiedy nawet latach, mogą się przemieniać "na zawołanie", a księżyc nie stanowi już dla nich żadnego problemu. W postaci ludzkiej zachowują się jednak niektóre elementy zwierzęcia. Słuch, lepszy węch, a nawet siła. Widząc wilkołaka w szale, lepiej znaleźć dla siebie bezpieczne schronienie, bowiem wtedy nie panują nad swoimi emocjami, a nawet nie rozróżniają twarzy.
Moce:
- Możliwość przemienia innych osób w wilkołaki przez ugryzienie ich.
- Porozumiewanie się telepatycznie z innymi wilkami.
- O wiele większa siła niż u innych.
- Wyostrzone zmysły węchu i słuchu.
-Możliwość regeneracji w formie wilka.
Wady:
- Na początku całkowity brak panowania nad przemianami w wilka.
- Niekiedy wilczy instynkt bierze górę nad tym człowieczym.
- Niepanowanie nad emocjami, gdy wpadną w szał.
-Ugryziony przez wampira w ludzkiej formie może umrzeć.




Elf  stworzenie magiczne podobne do człowieka. Różnią się jedynie spiczastymi uszami, niezwykłą młodzieńczą urodą oraz pięknym melodyjnym głosem. Elfy są wysokimi i smukłymi stworzeniami o gładkich twarzach bez wyrazu. Ich kolory włosów są różnorodne, ale najczęściej mają długie i proste blond, srebrzyste lub czarne włosy. Oczy, które występują zwykle w barwie szarej, odbijają nocą silne światło gwiazd. Mają niezwykle wyczulone zmysły, zwłaszcza wzrok i słuch. Poruszają się zręcznie i z gracją. Z natury elfy są dumne, wyniosłe, ciekawskie, chętne do nauki i wręcz pragną poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Stworzenia te są tak bardzo związane z wszelką naturą, że czują ciągłą potrzebę obcowania z nią, choćby na kilkanaście godzin dziennie. Elfy zazwyczaj nie sypiają, tylko „odpoczywają umysłem” poprzez przyjemne myśli o pięknych rzeczach. Z reguły bardzo dobrze radzą sobie z bronią długodystansową.
Moce:
- władają nad roślinnością
- potrafią stać się niewidzialne
- mogą sprawić, że ich uszy stają się dłuższe i bardziej spiczaste, co znacznie wyostrza ich słuch
- mogą leczyć siebie i inne istoty, ale tylko w przypadku niewielkich ran
- hipnoza - działa tylko przez pięć minut
Wady:
- szybko kończy się im energia magiczna i muszą ją ponownie regenerować przez kilka godzin
- słabe w walce wręcz
- ciężko sobie radzą walcząc z pirokinezą
- uczą się znacznie wolniej od czarodziei 
- nawet najdrobniejsza rana zostawia na ich ciele ogromne blizny


Sukkuby  demony przybierające postać niezwykle pięknych kobiet, które nawiedzają mężczyzn we śnie. Są one najczęściej bardzo urodziwymi stworzeniami o długich włosach i mlecznobiałej skórze. Ich prawdziwa forma charakteryzuje się takimi atrybutami, jak rozłożyste błoniaste skrzydła, długi ogon, dwie pary rogów i złowieszczo błyszczące oczy. Potrafią komunikować się między sobą telepatycznie. Pocałunek sukkuba wysysa energię życiową. Standardową taktyką tych kusicielek jest zaciągnięcie ofiary do łóżka i stopniowe drenowanie jej z energii, która, ogarnięta namiętnością, nie zauważa tego. Sukkuby działają powoli i subtelnie, ostrożnie uwodząc śmiertelników i zabierając ich energię życiową do Otchłani. Są indywidualistkami i działają na własną rękę, nie odpowiadając przed innymi demonami. 
Moce:
- czerpią energię ze stosunków seksualnych z mężczyzną lub wchodząc w ich sny
- są zdolne do podróżowania po snach
- przybierają postacie kochanków
- przywołanie nawet najśmielszych wizji seksualnych
Wady:
- podczas przerwanego snu lub stosunku sukkuby cała moc wraca do ofiary
- nie mogą żerować podczas dnia



Inkub  męski odpowiednik sukkuba, który przybiera postać przystojnego mężczyzny. Jak sukkuby posiadają zdolność nawiedzania snów z tą różnicą, że znacznie bardziej w tym wypadku narażone są kobiety. Ich prawdziwa forma charakteryzuje się bezskrzydłą postacią o wysportowanym ciele, posiadająca bladą skórę i długie, kręcone rogi. Inkuby zawsze dostają to, czego chcą, nawet jeśliby musiały odbierać to siłą. Są agresywnymi, odważnymi stworzeniami, idealnie pasującymi na żołnierzy. Ich pocałunki wysysają mądrość z ich ofiar.
Moce:
- czerpią energię i umiejętności ze stosunków seksualnych z kobietami lub wchodząc w ich sny
- potrafią czytać w myślach
- podróżują po snach
Wady:
- podczas przerwanego snu lub stosunku inkuby cała moc wraca do ofiary
- nie mogą żerować podczas dnia




Czarodziej  osoba, która posiada predyspozycje do korzystania z magii. Każdy czarodziej sprawuje władzę nad którymś z żywiołów. Są odporni na działania żywiołu, nad którym panują. Mogą też uodpornić osobę obok. Gdy używają swojej mocy ich oczy przybierają kolor tego właśnie żywiołu, np.: woda - morski, ogień - czerwony, ziemia - zielony i powietrze - błękitny. Część czarodziejów uczy się w specjalnej szkole. Początkowo potrafią czarować tylko za pomocą różdżek, ale z czasem przestają ich potrzebować. Niektórzy z nich idą ścieżką zielarstwa i hodują magiczne rośliny lub zwierzęta, inni wytwarzają tajemnicze eliksiry. Są znakomitymi lekarzami. Czarodziejem trzeba się urodzić.
Moce:
- tworzenie portali, dzięki którym mogą się przemieszczać pomiędzy miejscami. Limit jest jeden: aby teleportować się do jakiegoś miejsca, najpierw muszą je zobaczyć
- potrafią przywoływać demony
- mogą leczyć za pomocą magii
- potrafią wykonywać najróżniejsze zaklęcia - jednak im jest potężniejsze, tym więcej energii zużywają
- ich pamięć jest najlepsza ze wszystkich ras
Wady:
- mogą używać magii tylko gdy mają wolne ręce
- nie zawsze w pełni panują nad swą magią
- często przywoływane demony wymykają im się spod kontroli





*Rzadkie rasy! (Jedynie za pozwoleniem admina)



Walkirie to najpiękniejsze nadnaturalne w całym świecie. Posiadają skrzydła anioła po zamianie, dzięki którym latają, po ich stracie, cała ich moc przepada, właśnie dlatego są one dla nich jednym z najważniejszych atrybutów. W tej rasie występują tylko kobiety, nie ma mężczyzn. Istoty z tej rasy są bojowe, mądre i bardzo inteligentne oraz sprawiedliwe. Ich największym atutem jest ich kobiecość i piękno. Drugie najpotężniejsi nadnaturalni zaraz po feniksach.
Moce:
-Latanie za pomocą skrzydeł.
-Czytanie w myślach.
-Teleportacja.
- Widzą przeszłość i przyszłość.
Wady:
-Podczas walki nie mogą korzystać z czytania w myślach. Za bardzo to je rozprasza.
-Podatne na każdego przystojnego mężczyznę.
-Jeśli stracą skrzydła lub skrzydło zmieniają się w człowieka i tracą wszystkie moce.



Feniks to bardzo rzadka, a zarazem najpotężniejsza rasa. Ludzie tej rasy są bardzo odważni i kochają ryzyko, chociaż są wyjątki... Feniksy potrafią ukryć swoją rasę, przez co nie można stwierdzić, kim są ani po wyglądzie, ani po zapachu, gdyż wytwarzają każdy z możliwych zapachów. W jednej chwili czuć wampira, lecz wystarczy kilka minut, aby zapach zmienił się diametralnie. W ten sposób masują swoje istnienie, dlatego nikt nie wie, ile pozostało feniksów na ziemi.
Są trzy podgatunki:
*Feniks Ognia to najbardziej powszechna rasa, gdy zmieniają się w ptaka płoną ogniem, po przemianie z ich ciała niekiedy spada mały ognik.
Moce:
- Panowanie nad żywiołem ognia.
- Samozapłon.
- Może zamienić się w popiół i narodzić na nowo.
- Przewidywanie przyszłości.
- Władanie nad ciałem przeciwnika
Wady:
- Polanie wodą znacznie je osłabia.
- Wizje przyszłości zazwyczaj zdarzają się nagle i powodują uszczerbki na zdrowiu feniksa.
- Zawsze są szczere, nie potrafią kłamać.

*Feniks Popiołu to czarne lub siwe ptaki, po przemianie co chwilę spada z ich ciała drobinki popiołu. Władają ciemnością.
Moce:
- Panowanie nad ciemnością.
- Może zamienić się w popiół i narodzić na nowo.
- Wizje przeszłości.
- Odporność na moce demonów, wampirów, smoków, skkubów i Inkubów.
- Lecznicze łzy.
Wady:
- Wizje przeszłości zazwyczaj zdarzają się nagle i powodują uszczerbki na zdrowiu feniksa.
- Kiedy odradzają się z popiołów przez najbliższe 12 godzin, są dziećmi/pisklętami i dopiero po tym czasie wracają do poprzedniej, dorosłej formy.
- Nie mogą uleczyć swych ran za pomocą leczniczych łez.

*Feniks Wody to najrzadszy gatunek feniksa. Jest koloru niebieskiego, po przemianie czasem spada z ich, chciała krople wody. Władają wodą i wszystkim, co jest z nią związane.
Moce:
- Panowanie nad żywiołem wody.
- Może zamienić się w popiół i narodzić na nowo.
- Prorocze sny.
- Panowanie nad magicznymi stworzeniami, maksymalnie pięcioma na raz.
- Szybsze leczenie własnych obrażeń.
Wady:
- Osłabia je przebywanie w wysokich temperaturach.
- Przez swe prorocze sny bywa, że zapadają w śpiączki na kilka dni.
- Nie działają na nich lecznicze łzy feniksów popiołu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz